- Ką daryti jei produktas netiko, neįtiko, ar tiesiog nepatiko? 🙂
- Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus turi informuoti jegaainis.lt el. parduotuvės administraciją per 3 darbo dienas nuo prekės gavimo.
- Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu: +370 609 19259 arba el. paštu: info@jegaainis.lt.
- Netinkamos kokybės prekę iš jūsų parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į kitą prekę arba grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus.
- Prekės likutis neturėtų būti mažesnis nei 90%. 🙂
- Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžinamas prekes, turi el. paštu: info@jegaainis.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
- Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą, kiekį, bei grąžinimo priežastį.
- Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
- Pinigai grąžinami per 2 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.